Sector
-
Shell Omala S2 GX 68
Shell Omala S2 GX 68
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala S2 G 68)
Shell Omala S2 GX 68 is een dunne hoogwaardige 'extreme-pressure' (EP) tandwielkastoliën voornamelijk ontworpen voor intensief belaste industriële overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's.
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 68 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
De uitstekende bescherming tegen hoge belasting, de excellente bescherming tegen micro-pitting en compatibiliteit met elastomeren en verf bieden superieure prestaties in tandwieloverbrengingen met gesloten carter. -
Shell Omala S2 GX 220
Shell Omala S2 GX 220 voorheen Omala 220, S2 G220 & Omala F 220
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala 220 of S2 G 220)
Shell Omala S2 GX 220 is een hoogwaardige 'extreme-pressure' (EP) tandwielkastoliën voornamelijk ontworpen voor zwaarbelaste industriële overbrengingen. De uitstekende bescherming tegen hoge belasting, de excellente bescherming tegen micro-pitting en compatibiliteit met elastomeren en verf bieden superieure prestaties in tandwieloverbrengingen met gesloten carter.
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 220 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
-
Shell Omala S2 GX 150
Shell Omala S2 GX 150
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala 150 of S2 G 150)
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 150 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
Shell Omala S2 GX 150 is een hoogwaardige 'extreme-pressure' (EP) tandwielolie voornamelijk ontworpen voor intensief belaste industriële overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's. -
Shell Omala S2 GX 100
Shell Omala S2 GX 100
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala 100 of S2 G 100)
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 100 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
Shell Omala S2 GX 100 is een vrij dunne hoogwaardige 'extreme-pressure' (EP) tandwieloliën voornamelijk ontworpen voor intensief belaste industriële overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's. -
Shell Omala S2 GX 320
Shell Omala S2 GX 320 & Omala F 320
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala 320 of S2 G 320)
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 320 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
Shell Omala S2 GX 320 is een hoogwaardige 'extreme-pressure' (EP) tandwieloliën voornamelijk ontworpen voor intensief belaste industriële overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's. -
Shell Omala S2 GX 460
Shell Omala S2 GX 460 & Omala F 460
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala S2 G 460)
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 460 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
Shell Omala S2 GX 460 is een dikke, hoogwaardige extreme-pressure EP tandwielolie voornamelijk ontworpen voor intensief belaste industriële overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's. -
Shell Omala S2 GX 680
Shell Omala S2 GX 680
Industriële tandwielkastoliën (voorheen Omala S2 G 680)
Shell Omala S2 GX 680 (voorheen Omala S2 G680) is een dikke hoogwaardige EP tandwielolie voor intensief belaste industriële tandwiel overbrengingen. Denk hierbij aan Tandwielkasten, Reductoren en Wormwielen die niet geschikt zijn voor voor PAG's.
Belangrijkste toepassingen van Shell Omala S2 GX 680 zijn:
- + Industriële tandwieloverbrengingen met gesloten carter
- + Zwaar belaste systemen met oliespatsmeringen en circulatiesystemen
- + Niet-tandwiel gerelateerde toepassingen (rollagers en andere (staal op staal) onderdelen met spat- of gedwongen circulatiesystemen).
Meer info
De uitstekende bescherming tegen hoge belasting, de excellente bescherming tegen micro-pitting en compatibiliteit met elastomeren en verf bieden superieure prestaties in tandwieloverbrengingen met gesloten carter. -
Shell Spirax S6 TXME
Shell Spirax S6 TXME Voorheen: Donax TDS
Hoogwaardige multifunctionele synthetische SAE 10W-30 olie voor transmissies in tractoren
Belangrijkste toepassingen van Shell Spirax S6 TXME zijn:
- + Shell Spirax S6 TXME biedt uitzonderlijke prestaties voor transmissies van landbouwtrekkers en constructiemachines waar het gebruik van een UTTO olie (Universal Tractor Transmission Oil) wordt aanbevolen. Shell Spirax S6 TXME is getest en goedgekeurd door een groot aantal fabrikanten, en voldoet aan de laatste specificaties van fabrikanten zoals John Deere, Massey Ferguson, New Holland Ford en ZF. Shell Spirax S6 TXME is speciaal ontworpen voor zwaar belaste toepassingen met hoge bedrijfstemperaturen en een zeer hoog belastingscapaciteit.
Shell Spirax S6 TXME is de nieuwste technologie van “Universele Tractor Transmissie Olie” (UTTO), ontwikkeld voor toepassing in transmissies, hydraulische systemen, in olie ondergedompelde ("natte") remmen en andere aankoppelbare systemen, zoals gemonteerd op en aan tractoren en grondverzetmaterialen. Spirax S6 TXME is samengesteld van Shell synthetische basisolie met de nieuwste additieven technologie en is bijzonder geschikt voor zware belaste toepassingen in aanhoudende hoge bedrijfstemperaturen.
Meer info - + Shell Spirax S6 TXME biedt uitzonderlijke prestaties voor transmissies van landbouwtrekkers en constructiemachines waar het gebruik van een UTTO olie (Universal Tractor Transmission Oil) wordt aanbevolen. Shell Spirax S6 TXME is getest en goedgekeurd door een groot aantal fabrikanten, en voldoet aan de laatste specificaties van fabrikanten zoals John Deere, Massey Ferguson, New Holland Ford en ZF. Shell Spirax S6 TXME is speciaal ontworpen voor zwaar belaste toepassingen met hoge bedrijfstemperaturen en een zeer hoog belastingscapaciteit.
-
Shell Spirax S6 ATF ZM
Shell Spirax S6 ATF ZM Voorheen: Donax TZ
Hoogwaardige 'Heavy Duty' transmissieolie voor ZF met verlengde onderhoudsintervallen
Belangrijkste toepassingen van Shell Spirax S6 ATF ZM zijn:
- + Heavy duty automatische transmissies Shell Spirax S6 ATF ZM kan eveneens worden gebruikt in alle ZF Ecomat- en ZF Ecolife- transmissies en waar 'retarders' worden gebruikt.
Shell Spirax S6 ATF ZM is een hoogwaardige volledig synthetische transmissie-olie speciaal ontwikkeld in samenwerking met ZF als exclusief smeermiddel voor de nieuwste generatie ZF Ecomat- en ZF Ecolifetransmissies. Shell Spirax S6 ATF ZM is de ultieme automatische transmissie-olie die maximale verversingstermijnen mogelijk maakt, zelfs onder zware en strenge bedrijfsomstandigheden.
Meer info - + Heavy duty automatische transmissies Shell Spirax S6 ATF ZM kan eveneens worden gebruikt in alle ZF Ecomat- en ZF Ecolife- transmissies en waar 'retarders' worden gebruikt.